Kancelář ředitele

„Jsme partnerem, který vás propojí s vedením, institutem i okolím.“ 

Kancelář ředitele zajišťuje podporu činnosti ředitele, Vědecké rady a poradních orgánů, řízení vnitřní a vnější komunikace a institucionálních vztahů ústavu. 

S čím se na nás můžete obrátit:

  • Potřebujete zajistit podpis ředitele ústavu?
  • Potřebujete si domluvit schůzku s ředitelem či jeho účast na nějaké akci?
  • Potřebujete předložit materiál na projednání vedením ústavu či jinými orgány ústavu?
  • Potřebujete získat základní data o ústavu (např. data z oblasti HR, financí, grantů či vědeckých výstupů)?
  • Zajímají Vás interní normy ústavu a jejich dopad na fungování Vašeho pracoviště či na Vás osobně?
  • Potřebujete odeslat oficiální dopis a použít datovou schránku?

Mezi naši další agendu patří:

  • Koordinace, zpracování a hodnocení plnění strategického plánu ústavu
  • Správa ročního plánu aktivit vedení, včetně jeho monitoringu
  • Koordinace standardizovaného reportingu ústavu
  • Řízení a správa vnitřní legislativy ústavu a spisové služby
  • Strategická partnerství a institucionální vztahy
  • Vztahy a komunikace v rámci univerzity a v rámci konsorcia CEITEC
  • Zajištění externí komunikace vč. komunikace s médii
  • Kalendář ředitele ústavu
  • Podpisy ředitele ústavu

Kdo jsme a kde nás najdete:

Najdete nás v budově E35 v kancelářích 166, 167 a 168.