Personální oddělení

„Zaměstnanci – naše priorita.“

Vaší primární kontaktní osobou je vždy vedoucí Vašeho pracoviště, ať už jste zařazen(a) do výzkumné skupiny, sdílené laboratoře či na administrativní oddělení. Hned na druhém místě je dobré vědět, že se kdykoli můžete obrátit také na svou personalistku, která Vám pomůže přímo či Vás dále nasměřuje na správnou osobu či zdroj informací.

S čím se na nás můžete obrátit?

  • při náboru nových zaměstnanců a zajištění jejich hladkého nástupu na CEITEC MU 
  • pokud potřebujete pomoci v rámci služeb pro zahraniční pracovníky/pracovnice (Welcome Office)
  • s potřebnou agendou při odchodu na mateřskou dovolenou  a návratu z rodičovské dovolené 
  • s ročním vyúčtováním daní
  • s objednáním stravenek, plánováním dovolené
  • s vydáváním zaměstnaneckých karet (K-karet), dočasných karet (X-karet) a ITIC
  • s agendou lékařských prohlídek (vstupní, periodické, mimořádné, výstupní)
  • s nahlášením změn osobních údajů – změna adresy, narození dítěte apod.

Kde nás najdete:

Personální oddělení najdete v pavilonu E35, v kancelářích 1S015 (personalistky a Welcome Office), 1S029 (mzdové účetní) a 1S031 (ekonomky osobních nákladů).